Re: Strona

Autor: Depesz (depmar_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 01 Apr 2001 - 11:29:44 MET DST

On Sat, 31 Mar 2001 09:18:27 +0200, "ZZZZZZZZZZZZ" <rocky7_at_wp.pl>
wrote:

>Koniecznie wejd? na http://www.gim3mys.prv.pl - najlepsze multimedia i
>grafika, szybko?? i jako?? w ca?ej Globalnej Sieci. Prosz? o ca?? ton?
>opinii na temat tej bardzo ale? jak bardzo to ciekawej witryny na adres
>email rocky7_at_wp.pl . Spodziewam si? tony komplement?w.

nie wiem kim jestes ale juz drugi raz spamujesz na grupach
dyskusyjnych.
Za pierwszym razem zrobiles to na grupie pl.comp.www a ono nie sluzy
do reklamowania nowych stron. Teraz wysylasz takie ogloszenie na
pl.comp.pecet. Wez se na wstrzymanie. Od reklamowania nowych stron
jest grupa pl.comp.www.nowe-strony.
Poza tym wydaje mi sie ze chcesz po prostu zrobic jakiemus znajomemu
(autorowi tej strony) glupi kawal i zasypac go mailami o tym jaka to
beznadziejna strone popelnil i w ogole.
Marcin "depesz" Depczynski
depmar_at_poczta.onet.pl
depesz_at_venus.wmid.amu.edu.pl