TV-OUT - proszę o pomoc !!!

Autor: KJ (krzysztofj_at_go2.pl)
Data: Sun 01 Apr 2001 - 11:33:13 MET DST

Posiadam w komputerze kartę RIVA TNT 2 32 MB PRO TV-OUT. Karta ta posiada z
tyłu 3 wyjścia: jedno do monitora, drugie typu chinch, trzecie - podobne do
PS-2. W jaki sposób podłączyć tą kartę do telewizora i gdzie: do gniazda
antenowego (który kanał), czy może do wejścia po niskiej częstotliwości
VIDEO-IN. Zauważyłem jeszcze, że we właściwościach tej karty w systemie WIN
98 w zakładce Output Device mam aktywne tylko Analog Monitor. Natomiast nie
można przełączyć na Digital Flat Panel (co to jest ?) i na TV - te opcje są
"wyszażone" - niedostępne). Czy może potrzebne jest jakieś dodatkowe
oprogramowanie do tej karty umożliwiające podłączenie telewizora. Proszę o
odpowiedź.