Re: czym nagrac 700mb

Autor: Krzysztof Pawleta <pawletak_at_priv.onet.pl>
Data: Fri 16 Feb 2001 - 02:55:50 MET

Martinez wrote:

> Jakim programem mozna nagrywac plytki 700mb na nagrywarce Mitsumi 2x.
> I gdzie go znaleźć.

Niestety mi na Mitsumi 2x działał tylko dołączony EasyCd'95, który to przy
próbie zrobienia obrazu >650MB wrzeszczy, że się nie da ;-(
Ja robiłem tak:
a) obraz (ISO) na WinOnCD
b) Kazałem Easy nagrać ten plik ISO (wtedy się nie rzucał ;-)

P.S. Swoją drogą znalazłem do WinOnCd DRV do tej nagrywarki... Nagrywa, ale
płytę da się czytać tylko z pojedyńczą prędkością (i strasznie nią szarpie -
sprawdzane na Asus x40 oraz Teac x40 ;-(

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak@priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|