Re: Dysk twardy a płyta ABIT TX5

Autor: Krzysztof Pawleta <pawletak_at_priv.onet.pl>
Data: Fri 16 Feb 2001 - 02:55:24 MET

Jarek wrote:

> Mam kompa z płyta ABIT TX5 obslugujaca UDMA33 i prockiem AMD K2-266MHz.
> Musze dokupic sobie wiekszy dysk.
> Czy dyski obecnie produkowane beda na tej plycie chodzily?

Jak zaktualizujesz BIOS - ja mam GZ - i na razie nie miałem problemów z
HDD...

> Jesli tak to jakie polecicie (10-30GB)?

Rzecz gustu: jedni wolą IBM (kiedyś były cenowo niedostępne teraz już jest
OK), inni Seagate (wrrr), ja tam wolę coś cicheg: Quantum lub ostatecznie
(ale bardzo ostatecznie) Fujitsu...

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak@priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|