Re: C333@500, kilka pytań

Autor: Tomek Te vel Neas <moj.em_at_il.znajdziesz.w.sygnaturce>
Data: Wed 14 Feb 2001 - 14:56:35 MET

"Mirosław Moczyróg" <mirekm@post.pl> pisze:

> W takim razie szanse, ze sama pasta wystarczy sa bardzo duze.

Heh, i to wszystko na plytce z - UWAGA - VIA Apollo Pro 692 (konkretnie
Shuttle HOT 661v)

> Jesli dobrze pamietam z p.r.r. to jestes z Warszawy (albo Lodzi)?
> Przejscie podziemne kolo GUSu, lub dowolny dobry USE, czyli taki
> Elektroniczny odpowiednik USR'a ;).

Z Warszawy. :] Kojarze to miejsce. Tymczasem zamontowalem dwa dodatkowe
wentylatorki...

> Nie bardzo, pomiedzy radiatorem a procesorem musi byc dobry kontakt
> termiczny, najlepiej jesli te dwa elementy bezposrednio do siebie
> przylegaja i sa mocno docisniete. Gdybys zamontowal radiator z drugiej
> strony to pomiedzy byla by jeszcze izolacja eletryczna (coby zwarcia nie
> bylo) plytka drukowana, troche pustej przestrzeni, dolna strona
> wlasciwej obudowy procesora i dopiero sam wlasciwy krzem.

A to szkoda, bo z tych dwóch wentylatorków zostaly mi sliczne radiatory pod
socket jakis (takie kwadratowe). A moze by nimi 'upiekszyc' zasilacz, który
takze niezle sie grzeje? Eee... to chyba jednak bez sensu. ;)

--
 P o zdrawiam
  <\ _