Re: ABIT BP i nowy Celeron

Autor: Jarek G. <Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl>
Data: Mon 05 Feb 2001 - 10:08:32 MET

Dnia 5 Feb 2001 09:18:08 +0100, <adadur@poczta.onet.pl> zostalo
napisane:

>Zatem koszt jest wysokki. Wydaje mi się że lepszym wyjściem będzie odkupienie
>drugiego procka - to wystarczy narazie. Z dwóch podkręconych procków uzyska się
Faktycznie, to jest najlepsze wyjscie - tylko tyle, ze teraz PPGA sa
cholernie drogie, moglbym opylic moje c400@600 za >300 kazdy... A poza
tym, to dobrze byloby, zeby byly z tej samej serii, co teraz moze byc
klopotliwe do wykonania (bo ze musza byc tej samej predkosci to
wiadomo) - bo dobrze byloby zeby krecily sie identycznie, no nie?
>lekko bez problemu ponad 1000 MHz, jest tylko jeden problem 2 procki obsługuje
>NT, W2K, Linux, nie wiem jak z WM???, a szkoda niewykożystwać całej mocy.
Win ME nie wykorzysta drugiego proca

PS. A tak w ogole, to ten post chyba powinien byc dla Teo?

Pozdrawiam
Jarek

email: Jaroslaw.Goralski@geo.uni.torun.pl
ICQ: 97111730 (jak jestem, to jestem..)