Re: Duron 700 + SL-75KAV

Autor: Big Piotr <piotr_jamroz_at_inetia.pl>
Data: Mon 05 Feb 2001 - 10:08:05 MET

Kilka postów temu pisałem jak sam ukruszyłem swojego.

Zobacz opisy (nr) na procku. W "Enterze" ze stycznia podają, który numer
mówi o max temperaturze procka. Twoja wygląda OK.

> Hmm , w sumie to chyba wlasnie tak , nameczylem sie zanim

W zasadzie się zgadzam, ale: mój ukruszony to chyba 20 procek.
Jak na płycie blisko gniazda są regulatory napięcia a wiatrak duży to
jest trochę gimnastyki i o nieszczęście nie trudno.

> Testowalem przez dwa dni wszystkie benchmarki jakie m iwpadly w rece.

Ja mam na ECS K7VZA i GeForce2MX (Pixel Viev) 4458. Duron 650
(ukruszony) i 128 ram PC133.

Pozdrawiam