Monitory, wyświetlacze, było: Odp: Notebook

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 00:53:40 MET

Użytkownik Lukasz Rewerenda <ognacy_at_rowerpower.dhs.org> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisa
ł:slrn95vvl9.3vs6t9t.ognacy_at_pc36.kopernik.gliwice.pl...

> Rozwiazaniem bylby jedynie dobry monitor. Uzywany notebook, do tego
> tak tani jak sobie zyczycie, ma wyswiecona matryce o duzej
> bezwlasnosci i niskiej jasnosci. Pracuje sie na tym nieprzyjemnie.
> W ogole na matrycach TFT pracuje mi sie malo dobrze, ale to juz
> subiektywna opinia.
>
> Tylko dobry monitor (taki wlasnie za 2000+ zl).

Hmmm.... a masz może na myśli jakieś konkretne modele, czy chociaż firmy?
Bo chyba na tym właśnie się skończy. Wielkość monitora nie ma znaczenia,
właściwie nawet lepiej mniejszy. Cena ~2000zł. Nie ma szczególnie
znaczenia możliwość ustawień parametrów w stylu temperatura bieli itp.,
ale chyba w porządnych monitorach i tak tego typu rzeczy będą. Chodzi
tylko o możliwie najlepszą jakość obrazu i jak najwyższe odświeżanie.
A może ktoś ma jakieś zdanie na temat monitorów LCD? Bo za niewiele więcej
można już chyba coś takiego dostać. Zastanawiam się, czemu graficy na
czymś takim nie pracują (bo chyba nie pracują?), to chyba zbyt dobrze o
takim sprzęcie nie świadczy. No... chyba, że coś, co nie odpowiada
grafikom, nie ma w przypadku zwykłego użytkownika żadnego znaczenia.