Re: tablet wacom

Autor: Lukasz Goralczyk (liku_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 31 Mar 2000 - 16:44:46 MET DST

Mafia_IZK <ex3_at_immt.gdynia.pl> wrote:
> ale powiedz mi jak z czuloscia, szybkościa odczytu położenia manipulatora
[ciach]

Ten tablet ktory mam moze pracowac w 2 trybach: tablet i emulacja myszki.
Najpierw o emulacji myszki, to jest cos podobnego do Touch Pada, to tak
jakby sie kursor myszki ciagnelo piorkiem. A w tym pierwszym trybie cala
powierzchnia robocza tabletu jest jakby ekranem, czyli jak piorko da sie w
lewy gorny rog ekranu, to tam pojawi sie kursor.
Jezeli chodzi o aplikacje, to pracuje tym na Adobe Photoshop 4.0. Jest
calkiem OK (jak na Cx6x86 150+ 48MB 850 HDD). Tylko jezeli sie cos rysuje, a
nastepnie odstawi sie piorko i ponownie rysuje (np. przy pisaniu i z kropka)
to nastepuje pewne opoznienie, ale mysle ze jest to wina mojego wolnego
kompa. PenPartner ma 256 poziomow czulosci gumki i piorka. Chyba ten tablet
ktory chcesz kupic ma ich 512. 256 to naprawde duzo (przypominam, ze nie
jestem grafikiem).
Polozenie odczytywane jest natychmiast. Moj tablet podlaczam do portu
szeregowego, pracuje to z szybkoscia 9600.
Jezeli interesujesz sie grafika to kupuj to zaraz !!! :)

--
Lukasz Goralczyk
"The choices you make, not the chanses