Odp: Wymiana AsusP3C2000+PIII+GeForce na Athlon+p造ta+GeForce

Autor: yrvin (yrvin_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 31 Mar 2000 - 16:36:23 MET DST

Moim skromnym zdaniem kompy w szczegolnosci na widozie wieszaly sie,
wieszaja i beda sie wieszac. Problem w tym jak czesto. Nie wiem jak AMD, ale
chipsety intela to juz przesada. Technika idzie na przod a one sa coraz
gorsze. Przez ostatnie dwa lata mialem 4 konfiguracje na chipsecie
intelowskim. Z kazdym mialem problem. Mysle, ze pora juz pujsc po rozum do
glowy. Tylko co wybrac. Coz to jest za plyta MSI? Czy ma ona AGPx4?Jak
wypada wobec plyt Asusa i Gigabyta? Jaka jest najodpowiedniejsza do Athlona
600Mhz? Czy wreszcie objaw " niewydolnosci pradowej plyty glownej" dla
GeForce dotyczy tych plyt?
Rozumiem, ze temat wywoluje zrozumiale emocje, ale ja dalej nie wiem co
kupic.
Pozdrawiam

PS. .. ---- Gdzies wyzej jest post w ktorym opisuje moje przygody z
intelem,