Re: tablet wacom

Autor: Lukasz Goralczyk (liku_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 31 Mar 2000 - 14:34:35 MET DST

Mafia_IZK <ex3_at_immt.gdynia.pl> wrote:
> kto ma jakies doswiadczenia z tabletami graficznymi Wacom

Hmm, wiec ja mam :). Bardzo fajne urzadzenie. Mam tego najmniejszego Wacoma
(PenPartner, cos kolo 350 zlotych). Mimo iz jest male, to jednak w zadnen
sposob to nie przeszkadza.
Ogolnie mozna uzywac tego zamiast myszy, dokladniejszy namiar, szybsze
ruchy, ale wada, ze reka moze sie meczyc. Czasem mysz jest zdecydowanie
lepsza.
Jezeli masz zamiar kupowac, a nie bawisz sie w jakies grafiki, czy cos, to
sie tego nie oplaca kupowac. Ja uwazam, ze kupno tego uzadzenia nie bylo
niezbedne, ale zalowac tez nie ma czego.

Pozdrawiam.

--
Lukasz Goralczyk
"The choices you make, not the chanses