Re: Wymiana AsusP3C2000+PIII+GeForce na Athlon+p造ta+GeForce

Autor: //Sulaco// (sulaco_at_polbox.com)
Data: Fri 31 Mar 2000 - 13:02:31 MET DST

> Stabilnosc plyt pod Athlona na AMD750 jest porownywala do BX-a, mozna by
> nawet zaryzykowac twierdzenie ze wieksza.

porownywalna, czy zaryzykowac stwierdzienie?
co rozumiesz pod pojeciem stabilnosc systemu?
czy komp uruchamiany na 2h dziennie nazywasz stabilnym ?
nie twierdze, ze z amd jest tragicznie ale tez nie jest cudownie.
wszyscy wiedza jak wyglada 100% komp. (tzn sie jej brak) amd, a klient chce
mies zestaw pewny z ktorym nie bedzie mial problemow - zagwarantujesz mu to
z amd?
sorry ale IMHO Athlon jest dla hobbistow ktorzy maja duuuzo czasu i
cierpliwosci...

> Zlozylem juz 3 kompy na plytach:
> MSI, GIGABYTE i ASUS i wiem ze sa to zajebiste plyki, jeden koles
przesiadal
> sie z Abita BX 6, ktory mu sie srednio raz w tygodniu zawieszal, z
Athlonem
> nie ma tych problemow.

producenci ok nie powiem, ale czy aby chipset amd pozwala na 100%
wykorzystanie k7 przeciez z zalozenia chodzi o to aby to tylko dzialalo?
sytuacja na pewno lepiej wyglada z KX133 ale to jest nadal via i mimo, ze
jest to byc moze dobry chipsecik z duzymi mozliwosciami to jednak IMHO
nikomu znajomemu (nie znajomemu) niczego na nim bym nie polecal
a ze niektorzy maja problemy z bx, no coz problemy sa ze wszytkim a wybor
jest tak duzy, ze mozna cos w koncu wybrac czego nie mozna powiedzec o
plytach do athlona.

zdrow

mAREK