Re: Propozycja: pl.comp.pecet.nagrywarki

Autor: Grzegorz Góra (grzegorz_gora_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 31 Mar 2000 - 07:40:03 MET DST

Fri, 31 Mar 2000 00:43:29 GMT, jp_at_ulgo.koti.com.pl (Jacek Popławski)
napisał(a):

>CDR jest szersze od nagrywarek? dlaczego? przecież do nagrywarek można
>zaliczyć jeszcze DVD a może nawet streamery...

>a dlaczego nie pl.comp.nagrywarki?

To byłaby chyba najtrafniejsza nazwa dla takiej grupy.
pl.comp.pecet.cdr jest chyba zawężeniem tematu {fakt, że nagrywarek
DVD jeszcze nie uświadczysz nie znaczy, że nie zaleją nas one za
rok...}, pl.comp.pecet.nagrywarki - dlaczego pecet?

pl.comp.nagrywarki - jak najbardziej ZA {dziwię się dlaczego dopiero
teraz...}

--
Pozdrówka
Grzegorz