Re: Export poczty z Outlook 5 do Outlook 4 ??? JAK???

Autor: Airwolf (airwolf_at_astercity.net)
Data: Thu 30 Mar 2000 - 15:55:38 MET DST

> Dostaje bialej goraczki, gdy uswiadamiam sobie jak bardzo T=CAPE sa =
programy
> microsyfu. Zainstalowalem sobie NT srv 4 i tam mam outlooka 4 i nie =
chce
> nowego. Nie mam pojecia jak przenies poczte z Outlooka 5, ktorego =
wczesniej
> uzywalem pod W98.
> Oczywiscie w tej opornej aplikacji nie dziala export. Probowalem tez =
przez
> netszkape, ale ona potrafi zaimportowac poczte tylko z Outlooka 4.
> [...]

Hmmm...

Za=B3=F3=BF jaki=B6 katalog na dysku.
Odpal OE5 - zaznacz i przeci=B1gnij wszystkie listy z OE5 do tego =
folderu(=F3w)...
potem, wrazie potrzeby zgraj sobie gdzie=B6 te listy - np na cd or =
smthg...
Odpal NT i OE4 - przeci=B1gnij listy z katalogu kt=F3ry poprzedni =
za=B3o=BFy=B3e=B6
do odpowiedniego folderu(=F3w) w OE4...

"troch=EA" na okr=B1g=B3o no i musisz mie=E6 OE5 (co mo=BFe by=E6 pewnym =
problemem)
ale powinno (nie pr=F3bowa=B3em...) si=EA uda=E6 :-)

--=20
      Tomasz Sopy=B3o
   airwolf_at_astercity.net

May the AMD be with you...