Export poczty z Outlook 5 do Outlook 4 ??? JAK???

Autor: Bartosz Krzywicki (grubson_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 30 Mar 2000 - 12:53:00 MET DST

Dostaje bialej goraczki, gdy uswiadamiam sobie jak bardzo TĘPE sa programy
microsyfu. Zainstalowalem sobie NT srv 4 i tam mam outlooka 4 i nie chce
nowego. Nie mam pojecia jak przenies poczte z Outlooka 5, ktorego wczesniej
uzywalem pod W98.
Oczywiscie w tej opornej aplikacji nie dziala export. Probowalem tez przez
netszkape, ale ona potrafi zaimportowac poczte tylko z Outlooka 4.
Moze da sie to jakos zrobic, przez jakis program. Pomozcie ! Please!
    Pozdrawiam
        zrozpaczony GruBsoN