Re: wzmacniacz sieciowy

Autor: Bartosz Rafalski (bartek_at_finskog.com.pl)
Data: Thu 30 Mar 2000 - 15:39:28 MET DST

Tomasz Korolczuk napisał(a):

> Hmm... kabel jest dobry, koncowki sa dobre... :) A w BNCu to normalka ze
> caly czas cos sie sypie przy duzych odleglosciach :) Niestety nie stac nas
> na wzmacniacz (ladnych pare baniek) ani na skretke (wymiana wsyzstkich
> sieciowek? :) Niestety jest to srodowisko studneckie, nie sklonne do
> takich poswiecen ;)
>
> Slyszalem natomiast ze sa ludzie, ktorzy stosuja sposob opisany przeze
> mnie na poczatku... i przedluzaja siec nawet do kilkuset metrow (vide
> Alkatraz w Warszawie).
>
> Pozdrowienia,
>
> ---
> [...]

No coż brak kapusty zawsze jest przeszkodš. nie jestem wielkim miłośnikiem skrętki
(sam mam kawałek sieci w domu na koncentryku) ale ma ona kilka niezaprzeczalnych
zalet. Pozatym karty sieciowe sš obecnie w cenie 45-60 zł więc nawet dla studenta
(notabene ja tez nim jestem) nie jest to jakiś super wydatek, z kabelkiem to już
gorzej...

Harpoon