Re: Ma³y zgryz z ABIT'em !!!!!

Autor: Roger (roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 29 Mar 2000 - 15:16:43 MET DST

> BH6-OK V1.2 941A00444 - 308KE
>
> Co zinterpretowa³em jako wersja 1.2 w zwi±zku z czym postanowi³em u¿yæ
> najnowszego biosu przy którym nie pisa³o ONLY rew. 1.1.

to blad - najnowszy bios do te plyty to QM i jest taki sam
dla rev 1.1 i 1.2 - jest oznaczany bh632xx (xx to kolejne wersje)
Zreszta BH6 od revision 1.1 ma o wiele wiecej FSB
(np. 78, 81,90, 95)
w porownaniu z poprzedniczka oraz kolorowe porty com i lp co ulatwia
rozpoznanie
To poprzednie wersje BH6 1.0x nie powinny uzywac tego biosu

> No i tu problem po awardflash poprawnie wczyta³ nowy bios pó¼niej
> zabezpieczy³ mi stary bios i stwierdzi³ ¿e bios którym chce zabgrejdowaæ
> jest niezgodny z moim systemem (w wolnym t³umaczeniu).

Poza tym pamietaj zeby ukatualniac spod czystego dosa,
nie laduj zadnych menadzerow pamieci
typu emm386.exe
No i czy masz najnowszy awdflash ze strony abita

Roger