Re: p3 500E czy 2x cel 500????

Autor: zbyfek_at_pertus.com.pl
Data: Wed 29 Mar 2000 - 10:41:27 MET DST

>Pewnie znajda sie tacy ktorzy uwierza :)) Zwlaszcza ze troche racji ma - jesli
>idzie o tendencje :))

Z tendencja sie zgodze: id robi coraz wieksza szmire
i wciska ja ludziom, jako cos superhiperekstrafajnego.
Jednak Q1 zawsze pozostanie dla mnie jedna z najbardziej
interesujacych gier multiplayer. HOWGH.

>I myslisz ze tylko oni? :))) Naiwny :))) BTW - widze ze wreszcie znalazles czas
>zeby sie na liscie zjawic a nie tylko pisac po 20 maili :)))

Nie... Nie doluj mnie. A skad Ty niby wiesz, ile ja mejli
pisuje, he? LUDZIE! To jakis spisek! Na pomoc!
        Zreszta, tak naprawde to ja nie jestem tym, za kogo
mnie uwazasz, tylko kims zupelnie innym, znacznie
madrzejszym. Serio! ;)

A. Brakadabra