Re: Dziwny problem z nagrywarka...

Autor: Adam Czysciak (acc_at_ii.uni.wroc.pl)
Data: Wed 29 Mar 2000 - 10:36:44 MET DST

On Wed, 29 Mar 2000, Quick wrote:

> Brudna optyka jak sie glowica rozgrzeje to warjuje.
> Wyczysc to co jest pod soczewka urzyj sprezonego
> powietrza.
Pod soczewka? Tylko jak tam sie dostac...
Wyczyscilem soczewke spirytusem. Nie chce jej odkrecac, bo nie tak latwo
samemu nastawic ja zpowrotem. Musze sie temu blizej przyjrzec.
(A tak wogole to tam jeszcze jakas inna optyka jest? ;-))

Co ciekawsze - wczoraj testowalem pod Adaptec Easy CD Creator. Ten z kolei
podczas testu doszedl do ok. 80% i wyrzucil plyte. Co dziwniejsze potem
nawet nie chcial przyjac takiej plyty (ani nagranej), od razu wupluwal!

Tak wiec to z tym rozgrzaniem to by pasowalo. Na zimno wszystkie plytki
chodza. Rowniez jak nagralem plytke na ktorej bylo 50mb to tez poszlo -
nie zdazylo sie wiec odpowiednio nagrzac!

--
Zdrowko,
  ACC