Re: HP610 czy Epson 460

Autor: Tomasz Stafiński (jenot_at_mi5.org.uk)
Data: Mon 27 Mar 2000 - 08:22:12 MET DST

token <tbuchta_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał:
> musze powiedziec kolegom ze ja u siebie sprzedaje tylko hapeki i od roku (12
> miesiecy) jeszcze zaden nie wrocil. nie pamietam ile tego bylo, ale
> wystarczajaco tyle aby moc powiedziec ze sa niezle

Ja, jak jeszcze pracowałem w sklepie komputerowym, to również sprzedawałem
HP, ale to było 1.5-2 lata temu i niestety z serią 6xx nie mam pozytywnych
doświadczeń. Teraz jestem hmmm... użytkownikiem kilkunastu HP i muszę
powiedzieć, że najlepiej spisują się stare "pięćsetki" i lasery. Zdania
o "sześćsetkach" nie zmieniam... padają jak muchy niedługi czas po
wygaśnięciu gwarancji, a wtedy to już tylko śmietnik.

> token

> ps. a po ostatniej obnizce hp710 (jakies 430 netto w hurcie) bije epsony i
> canony na glowe. (imo)

O "siedemsetkach" słyszałem dużo dobrego, niestety nie drukują *dobrze*
pod linuxem.

Pozdrawiam,

--
Tomasz Stafiński jenot_at_mi5.org.uk