Primax Ultrastriker

Autor: aon (aon_at_poczta.interia.pl)
Data: Mon 27 Mar 2000 - 08:22:07 MET DST

Pomocy. Mam taki joystick, niestety bez instrukcji. Posiada on 4xfire,
cyfrową przepustnicę oraz Hat View. Ma 4 tryby pracy
Wyszperałem, że w trybie 1 pracuje jako CH Flightstick Pro, w trybie 2
jako Thrustmaster.
Za chiny nie potrafię go skonfigurować.
Kalibracja wygląda następująco : Osie X i Y ok, 3 oś (wydaje mi się, że
powinna w tym momencie zadziałać przepustnica, a kalibracja reaguje na
ruchy hat view. Później trzeba skalibrować hat view ale w tym momencie
jest bez sensu, bo jest on przypisany do osi 3. Joystick walnięty, czy
robie coś nie tak ???.
Dodam, że udało mi się go skonfigurować w trybie 2 ale jako CH
Flightstick Pro a nie Thrustmaster, ale wtedy mam zblokowane fire.
Pomóżcie. Ma ktoś może instrukcję ???

Pozdrawiam Aon