Re: HPT366, IBM DJNA i nowy bios

Autor: Grzegorz Sawicki (gsawicki_at_shell.mt.pl)
Data: Sat 25 Mar 2000 - 14:25:44 MET

On Sat, 25 Mar 2000 01:12:04 +0100, "Marcin Lipski"
<mlipski_at_sol.put.poznan.pl> wrote:

>bios z
>ftp.abit.com.tw
>z bety

Dzieki, sciagnalem wersje 1.22, bo nie jestem pewien co ty mi
wyslales, chyba bios do abita, a ja potrzebuje tylko do hpt bo plyte
jesli kupie to soyo. Poza tym nie wiem jak to co mi przeslales
rozkodowac :-) Pewnie sie automatycznie rozkodowalo, ale stwierdzilem
ze szybciej bedzie sciagnac z abita.
Wlasnie mam nowy problem, mam bina a czym go flashowac. flashem
awarda???

--
Grzegorz Sawicki
       gsawicki_at_shell.mt.pl