dziwna rzecz;)

Autor: Jakub SZWAJKA (jszwaj_at_sgh.waw.pl)
Data: Sat 25 Mar 2000 - 14:23:18 MET

czesc wszystkim

mam taki dziwny i chyba niespotykany problem z karta(ami)
dzwiekowymi i winampem. otoz calkiem niedawno kupilem cos na y724
i jestem z tego bardzo zadowolony, jednak poniewaz na plycie nie
mam sblinka, musze od czasu do czasu wpinac stara karte na essie,
bo niestety to nowe cacko nie korzysta z przerwan (ech, dune 2)
no i ttu mam problem: zawsze lubialem posluchac sobie wieczorem
jakiegos fajnego kawalka w winampie, a w zwiazku z tym, ze to
ostatnia czynnosc, jakiej dokonuje przed wylaczeniem kompa,
zawsze stosowalem kombinacje alt-f4 (do monita o zamkniecie
systemu) i wylaczalem monitor czekajac z wylaczeniem systemu na
koniec piosenki. o ile takie cos dziala bez zarzutu na yamasze;),
to na tytm starym essie czasami samo wylaczenie monitora powoduje
zatrzymanie winampa. nie wiem, co to moze byc i licze na jakies
konstruktywne rady Kolegow.

szajbus

ps. gwoli scislosci: monitor jest zgodny z vesa 1/2b (czy jakos
tak), ale nie wiem czy o cos wnosi do sprawy - chyba i tak nie
przesyla do kompa informacji o wylaczeniu

aha odnosnie tych crackow na flowers.pp.ru, to uprzejmie prosze
nie zasypywac mnie posami w stylu "a do pajaczka ktroregos tam
nie znalazl". IMHO pajaczek nie jest na tyle popularny na
swiecie, zeby mozna bylo mowic o miedzynarodowym rynku crackow do
ww programu

pozdro, sajbus

... In God we trust and the rest we monitor and photograph ...
... Jakub Szwajka jszwaj_at_sgh.waw.pl ...