Re: p3 500E czy 2x cel 500????

Autor: Piotr Pastuszka (starosta_at_mikrus.pw.edu.pl)
Data: Sat 25 Mar 2000 - 02:13:35 MET

Użytkownik Vindex <vindex_at_post.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:aqrndsom59at8fj3smgtl0j8b4p1305tsd_at_4ax.com...

> Zdaje sie ze nie zrozumiales ... Quake'i z wersji na wersje sa IMHO
> coraz mniej grywalne - to jest _tendencja_ ...

jasne, to jest Twoja opinia i z nia nie bede juz polemizowal,
bo ja sadze inaczej, mnie sie z wersji na wersje podoba bardziej i
dostrzegam znaczace roznice miedzy kazda z nich i

> Gdyby bylo inaczej to id juz dawno poszlaby z torbami ... Ale wielu
> ludziom ich gry coraz mniej sie podobaja - i ja to doskonale rozumiem

a ja rozumiem ze przestaja ale wciaz jest ich duzo,
niektorzy chcieliby gry po swojemu, ja wole sie dopasowac do
standardu opisanego przez programiste gry niz do kazdego kolejnego moda
ktorego ktos stworzyl komu nie spodobala sie standardowa gra,

Pamietaj ze ludzie ktorych znasz dorastaja, dojrzewaja patrza na inne
sprawy
, nowe pokolenia, patrza na inne rzeczy i dlatego np podoba im sie UT
Mnie UT nie podoba i nie zmienie tego zdania ,
Q3 podoba i tez tego nie zmienie .
za kilka lat moze juz zadna gra nie bedzie mi sie podobac
ale dzis jest ich jeszcze b wiele i najdziwniejsze powody moga
powodowac taka czy inna ocene

PiotrP