Re: p3 500E czy 2x cel 500????

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Sat 25 Mar 2000 - 00:09:48 MET

On Fri, 24 Mar 2000 22:50:16 +0100, "Piotr Pastuszka"
<starosta_at_mikrus.pw.edu.pl> wrote:

<ciach>
>jesli
>
>nie zgadzam sie w calej rozciaglosci
>wam nie odpowiada ale innycm owszem
>przyznam sie ze jeszcze nie korzystalem w benchmarka ktory by mi jako gra
>nie podobal
>Q3 jest imho Cool

Zdaje sie ze nie zrozumiales ... Quake'i z wersji na wersje sa IMHO
coraz mniej grywalne - to jest _tendencja_ ...

>kiedys gralem w Q1, Q2 skonczylem ale obprocz gry w q1 w sieci nie gralem bo
>mnie nie podniecalo to
>dopiero na Q3 zlapalem bakcyla do gry po sieci , a po 5 miesiacach do gry z
>botami ( wczesniej tylko z ludzmi)
>teraz b podoba mi sie gra z botami , ludzmi itd
>CZyli to kwestia czlowieka a nie gry, kazda gra jest kierowana do
>odpowiednich klientow, i Q3 byl wlasnie kierowany do takich ludzi jak ja i
>mi podobni

Gdyby bylo inaczej to id juz dawno poszlaby z torbami ... Ale wielu
ludziom ich gry coraz mniej sie podobaja - i ja to doskonale rozumiem

>PiotrP

Pozdrowienia

Vindex