Re: Plyty do czyszczenia optyki w cd.

Autor: smok_wawelski (smok_wawelski_at_kki.net.pl)
Data: Fri 24 Mar 2000 - 19:11:49 MET

Cze.
Z nagrywarką nie trenowałem ale z CD wielokrotnie.
Kolejność taka: 1. płytka czyszcząca ze szczoteczkami, 2. Jak nie pomaga to
srobokret wybebeszenie CD zapałka z wata i zwilżona wodą destylowana średnio
co 3 miesiące przez 2 lata się tak bawię w firmie i wszystkie CD hulaja.
Krzysiek
Użytkownik Raf <arekb_at_promat.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:hv7q4.14272$Q3.372368_at_news.tpnet.pl...