Re: Abit i815

Autor: Genic (grzes_n_at_hogart.com.pl)
Data: Fri 24 Mar 2000 - 16:00:41 MET

Marcin Lipski <mlipski_at_sol.put.poznan.pl> wrote in message
> Jeżeli chcecie kupić NAPRAWDĘ porządną, stabilną motherboard, poczekajcie
do
> wakacji na płytę Abita na chipsecie i815 Solano, model SL6 na DIMMach/DDR.
> To ma być godny nastepca najlepszej obecnie płyty na rynku - Abita BE6-II
na
> chipie BX, więc na pewno warto. Sam tak zrobię, i dzielę się z Wami tym
> zamysłem. Mam tę informację bezpośrednio z e-mailowej korespondencji z
> centralą Abita na Tajwanie.

Po przeczytaniu tego postu oraz kilku wcześniejszych twojego autorstwa
nasuneły mi sie następujące pytania i spostrzeżenia:
Czy Abit może płaci ci za reklamę?
Może SL6 będzie świetną płyta, ale skąd to możesz teraz wiedzieć?
Płyty na i820 też miały być doskonałe, a co z tego wyszło wszyscy wiedzą...
Nie mam nic przeciwko Abitowi oraz jego "najlepszej na rynku" płycie BE-6
II, jednak nie należy przeginać. Równie dobre, a może nawet lepsze płyty
główne to np. Asus P3B-F oraz MSI BX Master.
Nie lubisz VIA? OK.
Nie lubisz AMD? Twoja sprawa, chociaż moim zdaniem nie masz racji.
Radykalizm poglądów i przeświadczenie o własnej genialności wkurza innych
ludzi i powoduje, że uważają cię za strasznie pewnego siebie mądralę. Jeśli
masz opinie innych gdzieś, to rób tak dalej. W przeciwnym razie zastanów się
chwilę zanim wyślesz następny post.

Pozdrawiam,
GN