Abit i815

Autor: Marcin Lipski (mlipski_at_sol.put.poznan.pl)
Data: Thu 23 Mar 2000 - 18:41:15 MET

Jeżeli chcecie kupić NAPRAWDĘ porządną, stabilną motherboard, poczekajcie do
wakacji na płytę Abita na chipsecie i815 Solano, model SL6 na DIMMach/DDR.
To ma być godny nastepca najlepszej obecnie płyty na rynku - Abita BE6-II na
chipie BX, więc na pewno warto. Sam tak zrobię, i dzielę się z Wami tym
zamysłem. Mam tę informację bezpośrednio z e-mailowej korespondencji z
centralą Abita na Tajwanie.