Re: Abit BE6-II, PIII/500 i temperatura.

Autor: kristof (kris12_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 24 Mar 2000 - 12:59:30 MET

no tak

--
kristof
kris12_at_poczta.wp.pl
>kristof wrote:
>O ile jeszcze pamiętam wykłady z technologii krzemu, to przy 120°C (jest
>kółeczko przed C?) tranzystory przestają (odwracalnie) działać. Bowiem
>izolacja złącz przestaje być izolacją... (Do tego jest parę uczonych
>wzorów... :-))
Pamietaj ze do celsjuszy pokazywanych w biosie trzeba dodac co najmniej 20
nastepnych aby otrzymac przyblizona temperature w centrum procka :))

>Wbudowany w procesor :-)
niezapszeczalny fakt

>Trzeba najpierw go mieć :-(
no cuz pewnie ze go nie wyczarujesz, nie masz kumpli w poblizu :)

>Nie. Ale sprawdzę.
no i co ???
w serwisie prubowali mnie skitowac ze piii 500 z abitami be6-ii tak maja
czesto, a moze to prawda hehe >:)