Re: Abit BE6-II, PIII/500 i temperatura.

Autor: Kacper Pleszkun (dzejpi_at_elektrownia-lagisza.com.pl)
Data: Fri 24 Mar 2000 - 12:28:02 MET

kristof wrote:

> jezeli masz takie wskazania a procek dalej dziala (intel mowi ze, o ile
> pamietam, przy 110 z procka zaczynaja tranzystory wyplywac)

O ile jeszcze pamiętam wykłady z technologii krzemu, to przy 120°C (jest
kółeczko przed C?) tranzystory przestają (odwracalnie) działać. Bowiem
izolacja złącz przestaje być izolacją... (Do tego jest parę uczonych
wzorów... :-))

> to masz pewnie
> cos nie tak z czujnikiem temperatury.
Wbudowany w procesor :-)

> Sprobuj wlozyc inny procek i sprawdz jak sie bedzie zachowywal,
Trzeba najpierw go mieć :-(

> u mnie po wlozeniu celka 500 zamiast piii500
> wszystko wygladalo ok. temp ok 30 cel. .
> 1)czy masz dobze docisniety radiator do procka (najlepiej dac troche pasty
> termicznej pomiedzy) - sorka ale zawsze warto spytac
Nie szkodzi. 2 x TAK.

> 2)czy probowales sprawdzic temperature czujnikiem systemowym ???
Nie. Ale sprawdzę.

Ogólnie - dzięki.

> kristof

Kacper