Re: dpi a rozdzielczosc ekranowa

Autor: mario (mario_at_post.pl)
Data: Thu 23 Mar 2000 - 01:51:58 MET

Robert Jezierski wrote:
> JEZU! Następny? LUDZIE!!! Gdzie Wy chodziliście do ZŁOBKA!!!!??????

> PRZECZYTAJ UWAŻNIE, CO SAM NAPISAŁEŚ, I ZASTANÓW SIĘ, czy nie lepiej
> POŁKNĄĆ MYSZKĘ ZA KARĘ zanim się napisze takie 'prawdy objawione'!!!
> Poprawna wersja powinna brzmieć:
> "jeżeli mamy grafikę xxxx pix na xxxx pix..." to przy rozdzielczości
> równej 2 dpi (DWA PUNKTY na CAL) będzie ona miała rozmiar YYY x YYY cali
Robert Jezierski

Drogi Robercie, proponuje ci najpierw "polknac myszke" a
pozniej
dopiero siadac do komputera.
Zwrocilem tylko (tobie m in.) uwage na to, ze nie czytacie
dokladnie
tego co pisza poprzednicy i jesli ktos na poczatku napisal
o obrazku 10 x 10 in to chyba oczywiste,
za mial na mysli obraz o dl. i szer. wyrazonej w CALACH.
(tak jak kazdy normalny klient okresla wielkosc obrazka
ktory
masz mu wydrukowac - w miarach "analogowych")
Zacytuje ci jeszcze raz:
"> jedrek napisał(a) w wiadomości:...
> Wiec jezeli mamy grafike 10in x 10in @ 300dpi to dla naszego
> komputera to jest tylko obraz 3000 x 3000."
To nie moja "prawda objawiona" tylko tekst do ktorego ty
pozniej
sie odnosiles nie zdajac sobie z tego sprawy.
Dlatego nie wypisuj mi tu dyrdymalow i nie wzywaj Boga
bo to co teraz napisales o grafice powinienes napisac w
pierwszym
poscie do tego tematu.
NIE pisz mi tu "powinno byc" skoro do tej pory odnosiles sie
do czego innego - BO WLASNIE TO BYLO NAPISANE przez Jedrka.

Pozdrowienia,
mariusz.

obraz 2 dpi da nam zaledwie 2 x 10cali tj. 20 x 20 punktow,