RE: Problem z Matrox G400

Autor: hapy grupy (grupy_at_kki.net.pl)
Data: Wed 22 Mar 2000 - 00:53:51 MET

* > Mam problem z instalacja Matroxa G400 pod Windows NT.

> Nie masz i440BX tylko jak sam napisales "gówno BXCwel", czyli chyba jakis
> syf do potegi nieskonczonej (zdaje sie ze to produkcja ALI).
>
> (bez urazy ale te BXcele to juz przesada, jak mozna taki syf wypuszczac)
>
> Koles mial dokladnie to samo pod zwyklymi windami. Próbowalismy roznych
> kombinacji (nowe stery itp), dopiero wymiana plyty na intel 440BX
> pomogla.

Powim tak przeszło przez moje łapki spooooro płytek z BXCelem, i rewelacja t
o nie jest ale -ani- razu nie musiałem rezygnować z tej płyty dla tego że có
ś nie chodziło, były czasem problemy ale zawsze jakoś dochodziliśmy do poroz
umienia ;)
W tym konkretnym przypadku nie wiem co poradzić bo u mne chodzi takie cóś be
z pudła. Nawet dvd ładnie odtwarza ....
Pozdrowienia
Zbyszek Rybarczyk

Bxcel to tania płyta i chodzi super z tanimi podzespołami, z innymi wymaga
kombinacji a czasem nie zadziała to fakt.
Nie nadaje się bez odpowiednich kombinacji ,do pracy z NT ze wgledu na
nietypowy kontroler ALI
Jest to płyta do użytkowników z "małym portfelem", i w większości przypadków
sprawdza się świetnie. A teraz co
do syfu,shitu itp. -prosty przykład "super płyta na bx SOYO PII BX SY-6BA+IV
U66 ATX
i karta muzyczna sound b. 1024 win98 i kwiatki koniec błąd ochrony ,
postępowanie:-nowy sterownik udma66, nowy bios, nowy sterownik sound , razem
6 godzin w internecie oraz 12 godzin kombinacji a taki drogi sprzęt za taką
kasę więc nie ma znaczenia co kupisz i tak nic nie jest w 100% kompatybilne
i nie zawsze działa. Jak się jest cieniasem to zawsze idzie napisać że coś
jest be. Wszystko jest dla ludzi, dla mądrych ludzi zależnie od ich potrzeb
i kasy jaką dysponują
Aha(sezamki :)) chipset bx jest strasznie przestarzały, chipsety via biją
go na głowe, np. obsługują udma 66 szybciej niż dodatkowy kontroler wklejany
w pseudo nowe bx- słowami kolegi "jak można taki syf wypuszczać" (patrz
przykład wyżej).Jeszcze jedno z doświadczenia mogę napisać ,że z shitami mam
zawsze mniej problemów , niż z jakimiś cudakami od "markowych
producentów".Dziwne że takie wypowiedzi :negujące dany produkt piszą gostki
z doswiadczeniem w montażu 0 - 3 komputerów.
Proponuje wyzywać i narzekać na coś po montażu ( i uruchomieniu!!!) np. 500
komputerów.
MW

www.pcsklep.silesianet.pl- najtańszy internetowy sklep komputerowy.

---
Wybierz soczewki kontaktowe FOCUS! Wygraj Forda FOCUS!
Szczegoly promocji: http://www.focuskontakty.com.pl/focus.asp

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-comp-pecet
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-comp-pecet/