Re: OPTIMUS sprzedaje CHLAM

Autor: MEDIATOR (media_at_go.onet.pl)
Data: Wed 22 Mar 2000 - 00:37:59 MET

Użytkownik AnZeLm <anzelmik_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:eX%z4.2715$Ob.90506_at_news.tpnet.pl...
> Posiadam kilka sztuk komputerów OPTIMUS PRESTIGE celeron 466MHZ,

A co to za model PRESTIŻ z celeronem JAK PAMIETAM TO OPTIMUS LINIĘ
KOMPUTERÓW PRESTIŻ
nigdy nie wypuszczał z CELERONEM zawsze były to PEŁNE PENTIUM II LUB III
musiało tobie się pomylić z YOUNGIEM lub OPITECHEM , albo może ktoś ciebie
oszukał i podmienił tobie procka
i może jeszcze inne :(
Ja mam już któryś z kolei komputer OPTIMUS PRESTIŻ i nigdy nie miałem z nimi
problemów

MEDIATOR