Odp: AMD K6-2-400

Autor: Marcin Lipski (mlipski_at_sol.put.poznan.pl)
Data: Tue 21 Mar 2000 - 20:08:38 MET

A co zrobić, jeżeli proc albo płyta są walnięte? Może masz lepszy pomysł,
niż wymiana w takim wypadku? Internal Cache powinno w AMD K-6 działać -
opcja Enabled zasadniczo przyspiesza działanie.
Tak że ja coś wyjaśniłem, a ty ZERO. I tyle też umiesz, jak widać. ZERO.
A kto śmieci, to chyba każdy widzi.

Użytkownik Mis <krzyre_at_box.43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1WKB4.17042$Ob.550644_at_news.tpnet.pl...