Odp: SB Live! 1024

Autor: Marcin Lipski (mlipski_at_sol.put.poznan.pl)
Data: Tue 21 Mar 2000 - 20:10:04 MET

1. Skompletuj : drivery LiveWare3.0 z patchem do 3.1 (coś z 11.99, np. z
serwera Kaktus itd.)
2. Nagraj ważne rzeczy z dysku
3. Sprawdź ustawienia biosu
4. Przełóż kartę na inny slot PCI. Mam nadzieję, że masz płytę na chipie BX
i procesor Intela, bo inaczej kaplica. Z VIA i AMD są problemy.
5. Z dyskietki startowej: FDISK (zniszcz/utwórz partycję), FORMAT C:,
6. Instalacja WIN 98 SE i sterowników od zera.
Jeżeli to nie pomoże - pozostał serwis (który pewnie będzie niekompetentny)

Użytkownik Grzegorz <gregkl_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38d74a76_at_news.vogel.pl...