Re: P³yty na chipie VIA - ODRADZAM - UZASADNIENIE

Autor: Grucha (grucha_at_wsi.edu.pl)
Data: Tue 21 Mar 2000 - 09:22:31 MET

BTW Abita, mam wlasnie ta plyte (BE6 II) i pare problemow (na szczescie po
przesiadce z VIA wyeliminowalem poprzednie :-)
1) jak ustawic dysku (Barracuda 20 GB UDMA66) w BIOSIe ? - jako UDMA66
(logiczne) czy tez jako SCSI (wyczytame przy jednej z recenzji plyty)
2) ten wlasnie dysk na kanale IDE3 (master) nie chce mi sie bootowac (zwis
kompa) przy podlaczonym dysku IBM 250 MB na kanale 1 lub drugim. 250-tka ma
partycje "active" - jezeli tu jest blad to jak zdezaktywowac partycje ?
3) jak wyglada sprawa z taktowaniem pamieci ? chipset BX z natury
technicznej nie obsluguje magistrali ?100 MHz, natomiat plyta zezwala na
ustawienie 200 ! Czy po przetaktowaniu proca na np. 125, pamieci dzialaja z
ta predkoscia czy tylko 100?
4) i gdzie jest czujnik temperatury (ten pierwszy) ?, bo drugi sam sobie
przykleilem do radiatora procka.
5) gdzie jest jaks dobra strona dla posiadaczy tej plyty ? (i prosze nie
podawac adresu Abita :-))

Z gory thx za odpowiedz - Grucha

Tomasz Stafiñski napisa³(a) w wiadomo¶ci: ...