Re: Odp: problemy z sb live :(

Autor: Izydor (izydorst_at_ikar.mps.com.pl)
Data: Tue 21 Mar 2000 - 01:10:42 MET

Aż tu nagle przychodzi Marcin Lipski i mówi:
>Niestety, BX rulez, co zawsze piszę i mówię... Na AMD i chipie VIA są takie
>efekty z SB Live (sam to swego czasu przetestowałem, co skończyło się
>wyp.......... płyty na VIA z AMD i kupnem płyty na BX Intela z Celeronem.
>Możesz jedynie spróbować zrobić:
>1/ Przegrać najcenniejsze zbiory np. na dyskietki
halo! mamy rok 2000...

>2/ Upgradować BIOS do najnowszej wersji dostępnej w inecie
mozliwe...

>3/ Dalej z dyskietki startowej: FDISK - usuń partycję - utwórz partycję -
>FORMAT C: i
bez sensu i co to ma dac? czym sie bedzie roznic od usuniecia zawartosci
katalogow /WINDOWS i okolic? nie prosciej kupic nowy dysk?

>instalka windów 98 SE od ZERA. Potem - NAJNOWSZE drivery, wiesz
>co dalej robić...
plakac, ze w bezsensowny sposob straciles swoje dane bezpowrotnie...

>Nie gwarantuję, że pomoże.... Lepiej, jeżeli masz za dużo kasy, wymien na
bo nie pomoze... nie wiem gdzie jest problem, ale *na pewno* nie pomoze
ponowne partycjonowanie dysku. podobne efekty da odtanczenie rytualnego
tanca wokol plyty instalacyjnej windowsa i zlozenie ofiary z kury w bramie.

Izydor

--
Najlepsza sygnatura to brak sygnatury.