Odp: problemy z sb live :(

Autor: Marcin Lipski (mlipski_at_sol.put.poznan.pl)
Data: Mon 20 Mar 2000 - 16:03:56 MET

Niestety, BX rulez, co zawsze piszę i mówię... Na AMD i chipie VIA są takie
efekty z SB Live (sam to swego czasu przetestowałem, co skończyło się
wyp.......... płyty na VIA z AMD i kupnem płyty na BX Intela z Celeronem.
Możesz jedynie spróbować zrobić:
1/ Przegrać najcenniejsze zbiory np. na dyskietki
2/ Upgradować BIOS do najnowszej wersji dostępnej w inecie
3/ Dalej z dyskietki startowej: FDISK - usuń partycję - utwórz partycję -
FORMAT C: i instalka windów 98 SE od ZERA. Potem - NAJNOWSZE drivery, wiesz
co dalej robić...
Nie gwarantuję, że pomoże.... Lepiej, jeżeli masz za dużo kasy, wymien na
be6 z celeronem....

Użytkownik Luter <luter_at_t19.ds.pwr.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8b3ujs$fsb$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...