Re: Problem z Riva

Autor: Jacek Z. (zjacek_at_astercity.net)
Data: Mon 20 Mar 2000 - 20:33:47 MET

Użytkownik "ptor" <ptor_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktos wie jak zmusic Rive M64 do pracy na plycie z chipsetem ALI?
> W Windows chodzi prawidlowo ale nie dziala zadna gra (totalny zwis
kompa).
> Slyszalem ze jest gdzies patch likwidujacy ten problem. Skad go sciagnac?
> Karta to Riva M64 16MB No Name (bardzo znana firma ;-))
> Karta na pewno jest OK - sprawdzana na kompie z celeronem.
> Bardzo prosze o szybka odpowiedz.

Mam Rive M64 Prolink-a. Zainstalowane mam Aliagp driver v 1.66e (jest z
najnowszymi Detonatorami, ktorych zreszta nie uzywam), sterowniki do karty
mam w wersji 2.53 bodajze. Mam wprawdzie jeszcze pewne klopoty z kompem, ale
raczej nie jest to wina karty bo sprawdzalem inna i efekt jest ten sam. Jak
chcesz to mam te wszystkie sterowniki na HDD i moge podeslac.