Re: ABIT BE6 II - bios behqj

Autor: Remigiusz Sagan (rsagan_at_pl.dhl.com)
Data: Mon 20 Mar 2000 - 20:30:46 MET

>Upgradowalem ostatnio BIOS. I co mnie zaskoczylo - domyslne napiecie I/O
>jest teraz na 3,5 V (przedtem bylo 3,3).

Ja mam inny problem.
Po zmianie BIOSu z wersji NZ na QJ, ktora nota bene powinna byc z 1-02
a jest z 17-01, mam krzaczki w BIOSie HPT366. Wchodze wen i niektore
pozycje sa nieczytelne, a sa to miejsca dosyc istotne, wiec jestem
deko spieniony. Dodam jeszcze, ze powrot do wersji NZ oraz upgrade do
wersji PO nie pomaga, kaszanka caly czas. Przed upgradem bylo OK.
Co czynic? Radzcie.

PS. BIOS HPT366 jest w wersji 1.21, a obilo mi sie o uszy, ze od QJ
jest 1.22. Jesli tak, to gdzie taki znalezc, bo u producenta ani
sladu?

--
Remigiusz Sagan * rsagan_at_pl.dhl.com