HELP! Jak przywrócić Wyślij Do... w Office?

Autor: Maciej Lankowski (berberek_at_priv7.onet.pl)
Data: Mon 20 Mar 2000 - 19:26:01 MET

Hej!

Mam zainstalowanego Office'a 97 Professional, a w ramach tegoż
Microsoft Outlook 97 z obsługą MS Exchange. W Excelu i w Wordzie w
menu Plik/Wyślij do zawsze miałem wybór "Wyślij do adresata używając
poczty Microsoft Outlook". Userzy po napisaniu dokumentu lub
stworzeniu arkusza mogli łatwo i przyjemnie sobie tą opcję wybierać.

Niestety zachciało mi się zainstalować Internet Explorer 5. W Office w
menu Plik/Wyślij do... zniknęła powyższa opcja wysyłania MS
Outlookiem. Można natomiast wysłać dokument lub arkusz tylko pocztą
internetową.

Co ciekawe np. z pulpitu przy kliknięciu prawym przyciskiem myszy i
wybraniu Wyślij do... widnieje zaginiona w Office opcja "Wyślij do
adresata używając MS Outlook".

Jak przywrócić pierwotne ustawienia nie reinstalując Office'a? Jakie
klucze rejestru bądź inne pliki konfiguracyjne odpowiadają za menu
Plik/Wyślij do...?

Sprawa jest bardzo ważna.

Dzięki za wszelkie info.

 berberek