VGA z wyjsciem cyfrowym

Autor: Jacek Rafal Radzikowski (J.Radzikowski_at_itl.waw.pl)
Data: Sun 19 Mar 2000 - 00:54:52 MET

Witam
Wpadł mi w ręce kolorowy wyświetlacz LCD od jakiegoś notebooka i chciałbym go
uruchomić. Ma on wejscie cyfrowe (3x3 bity). Ponieważ niespecjalnie
chce mi się konstruować kartę, która mogła by go wysterować, dlatego
chciałbym wykorzystać do tego celu jakaś kartę VGA. I tu jest mały
problem. Chipset na karcie powinien mieć wyjście cyfrowe. Czy zna ktoś
jakieś karty oparte na kości bez zintegrowanego DACa ? Ew. dodatkowe wyjście
cyfrowe, obok analogowego. Najlepiej na szynę ISA.
pzdr.
j.