Re: dpi a rozdzielczosc ekranowa

Autor: Reggi (marekreinowski_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 18 Mar 2000 - 20:48:31 MET

> A wiec roznica jast wielka. W sieci nie uzywa sie raczej wyzszej
> rozdzielczosci
> niz 72 dpi do 100 dpi. Daje to jeszcze dobra jakosc (rozmiar) obrazka
> przy rozsadnej wielkosci pliku.
Jak czytam te bzdury, to mnie krew zalewa. Przestań pieprzyć, jak nie masz
zielonego pojęcia o czym piszesz. W sieci w ogóle nie używa się DPI. ZAWSZE
i TYLKO pikseli. Dopiero CSS2 wprowadzają inne jednostki miary dla czcionek,
ale tez nie do końca dobrze to działa.

Trochę teorii (w bo w praktyce nie da rady)
Jak jesteś takim specjalistą, to odpowiedz teraz ile pikseli będzie miłą
obrazek w 100.000 DPI o wielkości 1/100 x 1/100 cala. Nie zmieści się na
dysku? Śmiem wątpić.

> Z kolei przy 2 dpi - nic bys na nim nie zobaczyl.
Zrób sobie obrazek o wielkości 500 cali x 500 cali. Ile to będzie pikseli -
nic ne zobaczysz?

A teraz rusz mózgownicą i powiedz czym się te obrazki będą różnić w sieci?
No????
Niczym!!!!

Ucz się człowieku, to nie boli... A jak nie umiesz (trudno wiedzieć
wszystko) to się nie ośmieszaj.

Marek REGGI  Reinowski
marekreinowski_at_poczta.onet.pl
Nieoficjalna Strona Kompanii Reprezentacyjnej Wojska Polskiego
http://www.reggi.hat.pl