Re: 19 cali - znowu :)

Autor: DooM3R - Emperor of the Future (doomer87_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 17 Mar 2000 - 22:14:38 MET

Waiting for the Cataclysm, "Wojciech Kiełt" <wojo_at_benchmark.ceti.com.pl>
wrote:
> A nie rozwazales czasem modelu MITSHUBISHI: Diamond Pro 900u ?
> powiadam Ci: re-we-la-cja!
No cóż, wg PCK 25/99:
- plamka 0,25mm
- max res 1600x1200_at_75Hz (buu, potrzebuję 85)
- Flat Square Tube (może mi ktoś DOKŁADNIE wyjaśnić, o co w tym biega?)
- kineskop Diamondtron (druciki?)
- cena ok. 600$, a u nas - różnie, ale tak ze 3 tysie netto
Sądząc po powyższym, taki rewelacyjny nie jest, ale nie mogę się wypowiadać
na jego temat, bo go nigdzie nie widziałem! Pochodzę i popytam w sklepach
raz jeszcze. Do Woja - możesz wysłać na priv więcej nfo na jego temat? THX!

--
Pozdrawiam,
-=| DooM3R |=-