Re: P³yty na chipie VIA - ODRADZAM - UZASADNIENIE

Autor: Filip Ozimek (filip_at_zamoyski.edu.pl)
Data: Sat 18 Mar 2000 - 20:36:44 MET

Marcin Lipski <mlipski_at_sol.put.poznan.pl> wrote:

> Co do przyk³adu - poda³em (HoMM3).

        Czyli owy ulamek to jakie¶ tam MoMM3, tak? To wszystkie programy,
które nie chodz± na VIA/AMD? Je¶li tak, to my¶lê, ¿e 99.99% juzerów to zwisa
i powiewa.

> To co piszê poparte jest artyku³ami w
> pismach fachowych (Chip, PCWK, Enter itd)

Ta temat fachowo¶ci w/w periodyków nie chcê siê wypowiadaæ. Mo¿esz\
mi podaæ konkretne numery, roczniki i numery stron?

> i artyku³ami np. z Anandtecha,

        Nie znam. Mo¿esz co¶ wiêcej powiedzieæ?

> których p. Filip Ozimek,

        Wiem, ¿e Swoich tez nie potrafisz poprzeæ sensownymi faktami, ale
nie musisz przechodziæ do ataku na moj± osobê, tylko dlatego, ¿e nie wiesz
co napisaæ.

> wychwalaj±cy VIA,

        Mo¿esz mi zacytowaæ fragment mojego postu, gdzie wychwalalem VIA?
Dla jasno¶ci: nie uzywam ani VIA ani FX/VX/HX/NX/TX/BX.

> widaæ nie czyta.

        Owszem, Chipa, PCWK i Entera nie czytam. Ale je¶li podasz mi
namiary na artykylu, to zaj¿e do archiwum.

> Radzê siê zapoznaæ, zanim siê co¶ napisze.

        Bardzo chêtnie. Podaj mi roczniki, numery i strony, na których to
pisz±, ¿e VIA jest zla, programy siê wywalaj, itp.

> Poza tym, mo¿e p. Ozimek w takim razie poda
> argumenty ZA VIA, a PRZECIW BX Intel?
> I to konkretne!

        Bardzo proszê, oto moje zdanie: nie znam technicznych specyfikacji
w/w sprzêtu na tyle, by siê wypowiadaæ o ich niekompatybilno¶æ (ze sob± lub
ze wszystkim). Nie wiem, czy zauwa¿yle¶, ale ja nigdzie w dyskusji nt VIA
nie umie¶cilem zadnych moich sympatii i antypatii co do Intela lub VIA.
Podwa¿am tylko wiarygodno¶æ i obiektywno¶æ Twoich "prawd".

        Czytujê ow± listê, by siê co nieco dowiedzieæ. Je¶li kto¶
pisze takie opinie jak ty, bardzo chcialbym poznaæ podstawê, na której Swoje
wnioski opierasz, mo¿e siê dowiem co¶ nowego.

--
            Filip Ozimek, filip_at_zamoyski.edu.pl
   \ | /