modem i nagrywnie rozmow

Autor: Robert Mojerowski (radaz_at_ahoj.pl)
Data: Sat 18 Mar 2000 - 18:27:48 MET

Hi !

O ile jestem pewien ze modem z voicem potrafi robic za automatyczna
sekretarke i nagrywac rozmowe na pc, to jestem ciekaw czy mozna zrobic cos
takiego:
Powiedzmy , podnosze sluchwke telefonu na lini na ktorej jest modem,
a potem w wybranym momencie nagrywam rozmowe telefoniczna na dysk.
Da sie cos takiego zrobic ?
Ewentalnie wie ktos jak nagrywac rozmowy telefoniczne na dysk, niekoniecznie
przy uzyciu modemu. Moze sa jakies telefony z wyjsciem audio ?

Pozdro
    R.