HELP! Lokalny backup na tasiemke w DOS - czym?

Autor: Maciej Lankowski (berberek_at_priv7.onet.pl)
Data: Sat 18 Mar 2000 - 18:36:24 MET

Hej!

Potrzebny mi programik, który umożliwiałby backup i restore pod
czystym MS-DOS'em na tasiemkę DAT (streamer CTD-8008H(R)). Najlepiej
byłoby, aby program w razie crashu systemu lub dysku pozwalał na boot
i odpalenie z dyskietek i potem odzyskanie danych.

Nie mogę w sieci doszukać się takiego programu. Wszystko jest na
Wingrozę. W Was cała moja nadzieja :) Proszę o nazwy lub linki do
takich programów.

 berberek