Odp: Komputery OPTIMUS - jakość

Autor: Marcin Dziadkowiak (marcind_at_credit.ae.wroc.pl)
Data: Fri 17 Mar 2000 - 14:42:13 MET

Użytkownik Andrzej J. Turowicz <at_at_buchalter.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bG5A4.4126$Ob.126226_at_news.tpnet.pl...

> Kolega opowiadał mi9 że każda karta była inna, Geniusz, LShine, kilka 3com
> ale też każda inna.

Tyle tylko, ze karty tych firm sa dobre. Po za tym Optimus sklada komputery,
a nie produkuje, wie

> Swoja droga gdzie oni znajduja takie stare graty.
Jakie stare graty ??????

Optimus pewnie sam wsadza takie rzeczy, bo NIE JEST ON PRODUCENTEM
KOMPUTEROW, tylko je sklada, tak jak kazda mala firma w miescie. A ze
wypuszczaja serie komputerow na tanich i gownianych podzespolach, to wiadomo
od dawna.

Marcin Dziadkowiak
marcind_at_credit.ae.wroc.pl
Kolo Naukowe Hossa-Procapital