Re: Podkręcanie TNT2, ja chcę voltów! :)

Autor: Roger (roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 17 Mar 2000 - 01:45:24 MET

"Wojciech Grobel" <wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote in message news as
follows:
> Witam.
> Mam dziwne pytanie, ale może ktoś coś wymyśli. Czy da się jakoś puścić
> większe napięcie na procek karty TNT2 (dobra, dobra, nie chodzi mi o
> dodatkowy kabel z gniazdka w ścianie ;) )? Pewnie dokładne rozwiązanie
> zależy od konkretnej karty, ale tego nie pamiętam, bo to kolegi karta
> (TNT2 Vanta). Chodzi mi tyko o to, czy ktoś wie (albo słyszał) czy można
> coś takiego zrobić w domu? Bo po przyczepieniu wentylatora kręci się na
> 150, a przy 155 chodzi, ale testy wieszają kompa. Przy 165 Windows chodzi,
> [...]
W niektorych plytach (np. Abit BE6 II, Abit BF6, MicroStar 6163 Pro,
MicroStar BXMaster) jest mozliowsc ustawienia napiecia I/O ( w oryginale
I/O Voltage), ktore mozna zwiekszyc ze standardowego 3.3 V. Ma ono
wplyw na DRAM, chipset i wlasnie AGP (rozumiem za karta na AGP).
Ale dokladnie na sam procek grafiki to nie mam pojecia czy jest taka
mozliowsc
Radzilbym tez zalozyc dodatkowo radiatorki na pamiec na karcie i ja tez
podkrecic

Roger