Podkręcanie TNT2, ja chcę voltów! :)

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 16 Mar 2000 - 19:21:06 MET

Witam.
Mam dziwne pytanie, ale może ktoś coś wymyśli. Czy da się jakoś puścić
większe napięcie na procek karty TNT2 (dobra, dobra, nie chodzi mi o
dodatkowy kabel z gniazdka w ścianie ;) )? Pewnie dokładne rozwiązanie
zależy od konkretnej karty, ale tego nie pamiętam, bo to kolegi karta
(TNT2 Vanta). Chodzi mi tyko o to, czy ktoś wie (albo słyszał) czy można
coś takiego zrobić w domu? Bo po przyczepieniu wentylatora kręci się na
150, a przy 155 chodzi, ale testy wieszają kompa. Przy 165 Windows chodzi,
ale nie da się już pograć w żadną gierkę. Może, gdyby napięcie zwiększyć,
to by jeszcze się trochę dało.

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl